Buty do… tańca!

W ostatnim czasie zapisałam się na kurs tańca, a dokładnie salsy! Naprawdę mega mi się podoba na tych zajęciach i zamierzam zostać tam na dłużej! Czeka mnie więc wybór odpowiednich butów. Kurcze.. nawet nie wiedziałam, że to się wiąże z takimi kosztami, no ale cóż dla pasji się robi wszystko czyż nie? 😉
Poszukiwania odpowiednich butów zaczęłam od wpisania w wujku Google: “buty do salsy”. Oczywiście otworzyła się przede mną szeroka gama sklepów internetowych, z asortymentu których mogę wybrać coś idealnego dla siebie. Ale jak to ze mną bywa: im większy wybór, tym gorzej podjąć decyzję.

Poza tym szczerze powiedziawszy buty do tańca nie zachwycają swoim designem, a wręcz przeciwnie: do wyjściowych stylizacji nigdy bym takich nie założyła. No, ale cóż… chodzi o to, że mają być wygodne, aby się dobrze tańczyło i, żeby każdorazowa lekcja nie kończyła się ogromnym bólem nóg (póki co tak jest, bo tańczę w zwykłych szpilkach).

A co Wy powiecie na ten temat? Podobają Wam się buty do tańca, czy macie takie same odczucia jak ja? Poniżej wrzucam parę zdjęć butów, które ujdą, na które jeszcze jestem w stanie się skusić 🙂

clone-stakato-model-st-666-1376 kozdra-model-37-687 stakato-model-st-6-35quot-832 stakato-model-st-6c-2quot-czarny-1616 stakato-model-st-630-741

2 thoughts on “Buty do… tańca!

Leave a Reply

