Ekologiczne torby na zakupy

Ostatnimi czasy coraz częściej w wielu supermarketach, sklepach odzieżowych, czy butikach zamiast klasycznych foliowych reklamówek pojawiają się torby papierowe. Jak byłam młodsza i oglądałam różnego rodzaju filmy amerykańskie bardzo podobało mi się to, że ich bohaterowie nosili zakupy w takich dużych papierowych torbach bez uchwytów. Wtenczas dla mnie te zakupy stawały się bardziej że tak powiem ‘cenne’. Zapewne było tak dlatego, że było to coś nowego, czego w naszych sklepach nie widziałam i właśnie to nadawało tym torbom tej wyjątkowości. Poza tym chodzenie z plastikową siatką np z Biedronki nie wydawało/nie wydaje mi się zbytnio fajne, a raczej wręcz obciachowe. Natomiast takie torebki ekologiczne nie dość, że są przyjazne środowisku to jeszcze często mają jakieś ciekawe, stylowe nadruki, co bardzo mi się podoba. Mężczyźni zapewne nie zwracają na to nawet uwagi, ale ja (jak zapewne wiele innych kobiet) zwracam uwagę na detale i ma dla mnie znaczenie to, jak wygląda siatka, w której noszę zakupy. Ponadto jak dany sklep (np. z obuwiem, czy z ciuchami) ma taką eko torbę na zakupy z jakimś ciekawym wzorem to jeszcze bardziej zachęca to do dokonania zakupów (przynajmniej mnie :P) w szczególności, że taką torbę można później jeszcze wielokrotnie wykorzystać 😉

Ostatnio gdzieś czytałam, że teraz są nawet takie możliwości, żeby samemu zamówić sobie taką ekologiczną torbę, która będzie realizacją naszego własnego projektu, a nawet taką, która będzie miała nadrukowane na sobie zdjęcie, jakie tylko wybierzemy. Jak dla mnie świetna sprawa. Rozważam nawet kupno takiej torby 😉
A jak Wam podoba się taki pomysł? :*

Poniżej wklejam kilka realizacji podpatrzonych przeze mnie:

realization_141500760354574d73c78c6realization_141500767254574db8666a8realization_1414393386544dee2aba4b0realization_141500765754574da91c8f1realization_141456449254508a8c60c73realization_1414417341544e4bbd0bf6a

One thought on “Ekologiczne torby na zakupy

Leave a Reply

