Odżywka do paznokci CUD!

W dzisiejszym wpisie chciałabym napisać o pielęgnacji paznokci. W ostatnim czasie zaczęłam bowiem zwracać na to baczną uwagę, bo moje paznokcie były już naprawdę w bardzo opłakanym stanie. W zasadzie nawet nie podejrzewałam, że jakoś uda mi się doprowadzić je do ładnego stanu, w szczególności, że nigdy takie nie były. Z tego powodu moje wymagania nie były zbytnio wygórowane. Chciałam tylko, aby moje paznokcie tak prędko się nie łamały i nie rozdwajały, żebym mogła chociaż troszkę je zapuścić.

Jakoś nigdy nie przywiązywałam wagi do wyglądu moich paznokci, więc tylko od czasu do czasu aplikowałam jakiś lakier zwykły w moim ulubionym na dany czas (oczywiście stonowanym/pastelowym) kolorze. Później, kiedy już zapragnęłam doprowadzić moje paznokcie do normalnego stanu zaczęłam rozglądać się za jakąś odżywką. Szczerze powiedziawszy byłam w stanie przeznaczyć na nią nawet dość sporo pieniędzy (jak na odżywkę), byle by tylko to zadziałało. W zasadzie bardzo szybko trafiłam na preparat, który kupiłam bez wahania po przeczytaniu wielu opinii na jego temat, a także na temat marki. Otóż odżywka Trind stała się moją nadzieją na piękniejsze paznokcie. Używam ją już jakieś 3 tygodnie i muszę powiedzieć, że już zauważyłam zmiany, które jak dla mnie są diametralne. Po pierwsze pierwszy raz od dłuższego czasu udało mi się zapuścić paznokcie (totalny sukces), po drugie poprawił mi się stan płytki paznokciowej – płytka wygląda na zdrową, a przede wszystkim nie jest sucha. No i po trzecie paznokcie (póki co) nie łamią mi się przy nasadach, jak to bywało wcześniej. Mam nadzieję, że ta odżywka pomoże mi uzyskać takie paznokcie, o jakich nawet nigdy nie marzyłam. Teraz zaczęłam w to wierzyć ;))

Tak więc polecam gorąco!

Buziaki :*:*

One thought on “Odżywka do paznokci CUD!

Leave a Reply

