Postanowienie noworoczne

Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić tematyce mojego najważniejszego postanowienia noworocznego, którym jest zrzucenie paru zbędnych kilogramów do lata. Póki co, szczerze się przyznam, że udaje mi się wytrwać w tym postanowieniu. Zapytacie: JAK?

Otóż przede wszystkim cały czas pamiętam o jasno wyznaczonym celu: piękna sylwetka, dobre samopoczucie, satysfakcja z samej siebie.

Mając to przed oczyma zdecydowanie łatwiej jest odmówić sobie słodyczy, bądź skusić się na wymagający trening. W trakcie treningu mam ochotę co chwilę się poddać, ale kiedy tylko przychodzi mi taka myśl, to od razu zaczynam dawać z siebie jeszcze więcej, a uczucie jakie mi towarzyszy po zakończeniu konkretnego programu ćwiczeniowego jest bezcenne i wręcz nie do opisania. Mam nadzieję, że wytrwam przynajmniej parę miesięcy i uda mi się pokazać innym, ale przede wszystkim sobie, że potrafię!

Póki co czekają mnie miesiące żmudnych, męczących i pełnych wyrzeczeń godzin tak więc trzymajcie kciuki :*

O efektach z pewnością Was poinformują, jak już takowe zauważę. BUŹKA :*

2 thoughts on “Postanowienie noworoczne

Leave a Reply

