Wygodna odzież dla osób aktywnych

W ostatnim poście pisałam o moim postanowieniu noworocznym, czyli o zrzuceniu kilku nadprogramowych kilogramów. Dzisiaj chcę natomiast napisać o tym, co w sumie jest z tym związane, a zarazem także z modą dla osób aktywnych.

Na skutek mojego postanowienia, coraz więcej czasu zaczęłam spędzać w sposób aktywny. Staram się więc chodzić, a nie jeździć samochodem, grać w squasha zamiast na komputerze, a także wykonywać takie czynności jak bieganie, czy po prostu zwykłe ćwiczenia w domu z popularnymi trenerkami fitness (oczywiście puszczonymi z youtube :D).

Jako, że pogoda nas nie rozpieszcza, bieganie na dworze wymaga odpowiedniego stroju. Postanowiłam więc rozejrzeć się za porządnymi spodniami dresowymi oraz za bluzą z kapturem. Szukałam takich, które po pierwsze będą wygodne, po drugie stworzone z naturalnych materiałów (żeby się w tym nie zapocić), a po trzecie takich, które oczywiście będą MODNE (nie wyobrażam sobie inaczej :P). Przeglądając więc różne strony internetowe natrafiłam na bardzo ciekawą kolekcję odzieży dla aktywnych – Femipleasure. Już widząc pierwsze produkty z kolekcji wiedziałam, że to było właśnie to, czego szukałam. Z zapałem zabrałam się więc za przeglądanie kolejnych modeli spodni dresowych, legginsów oraz bluz zarówno z kapturem, jak i bez. Wszystko tak bardzo mi się spodobało, że nie mogłam się zdecydować na konkretne modele. Jednak po upływie dłuższego czasu, w końcu skompletowałam całą moją “aktywną” stylizację, co baaardzo mnie cieszy. Bluzy femi pleasure zachwyciły mnie do takiego stopnia, że zamówiłam sobie aż dwie – jedną z kapturem, drugą bez. Dobrałam sobie do nich także dwie przecudowne czapki. Teraz czekam jeszcze tylko na paczkę i zaczynam jeszcze więcej biegać (no w końcu trzeba się pokazać w nowych dresach :)). Oczywiście, wybrałam takie spodnie i bluzy, że bez przeszkód będę mogła w nich paradować na uczelnię, czy na luźne spotkanie z przyjaciółmi.

A oto, co wybrałam. Podoba Wam się? A Wy co byście kupiły dla siebie?

big_bluza-femi-pleasure-lapon-czarny-1409301968

Leave a Reply

