Portal zdrowego żywienia – moją nadzieją

No hej, hej!

Kilka postów wcześniej (o tutaj) pisałam Wam o moim noworocznym postanowieniu: zgubić parę zbędnych kilogramów i centymetrów do lata. Zapytacie jak mi idzie? Otóż sama się sobie dziwie, że w miarę możliwości wciąż trzymam się wytyczonego celu. Kupiłam sobie nawet karnet i już od kilku dni chodzę na fitness. Początkowo myślałam, że będę ćwiczyć w domu z “jutubem”, ale w końcu stwierdziłam, że na fitnessie będę się bardziej starać i otaczające mnie osoby będą mnie bardziej motywować do dokładniejszego wykonywania ćwiczeń 🙂

I znalazłam jeszcze jedno PRZECUDOWNE miejsce! Strona internetowa, która rusza za 48 dni. Już nie mogę się doczekać, aż zacznie ona normalnie funkcjonować, bowiem jestem przekonana, że dzięki niej moje postanowienie z pewnością zostanie wypełnione. Mówię tutaj o portalu spożywczym oSeller.pl. Portal ten ma świetne funkcje takie jak np. kalkulator kalorii, baza w stu procentach zdrowych produktów, każdego dnia przesyłane jadłospisy opracowywane przez sztab dietetyków i wiele, wiele innych.  Co sądzicie na ten temat? Bo ja jestem zachwycona! Pozostało tylko czekać na oficjalny start stronki! Mam nadzieję, że szybko zleci ten czas ;D

Buźka :*

Leave a Reply

