Najlepszy tusz do rzęs ever

W dzisiejszym poście chciałabym napisać co nieco o tuszu do rzęs, który ostatnio podbił moje serce. Zacznę od początku: jako, że mój stary tusz był już na wykończeniu, postanowiłam wybrać się do drogerii po pracy, aby wybrać dla siebie coś nowego. Właściwie nie miałam zbyt wygórowanych wymagań, ponieważ mam dość długie i gęste rzęsy. W sumie to zależy mi tylko na tym, żeby tusz nadał moim jasnym rzęsom – ciemnego koloru, aby podkreślić oko.

Kiedy już byłam w drogerii, w oczy rzucił mi się tusz do rzęs marki Eveline Cosmetics. Wybrała go dlatego, że po pierwsze miał moją ulubioną, silikonową szczoteczkę, a po drugie kosztował jedyne 12,99, co w porównaniu z innymi cenami okazało się najkorzystniejsze.

W zasadzie, biorąc pod uwagę cenę, nie oczekiwałam od niego zbyt wiele, natomiast już po pierwszym użyciu bardzo mnie zaskoczył. Teraz, kiedy już mi się kończy, z pewnością mogę powiedzieć, że nigdy w życiu nie miałam lepszego tuszu do rzęs! Nie dość, że dodatkowo wydłużył moje rzęsy, to jeszcze je pogrubił, a co najważniejsze NIE SKLEIŁ! Teraz moje oczy, które są tylko wytuszowane wyglądają, jakbym miała full mejkap, co mnie bardzo zachwyca, bo efekt jest świetny, a nie muszę marnować zbyt wiele czasu 🙂

Oto i on! Mój cudowny tusz do rzęs, którego nie zamienię na żaden inny ❤

101_1917

47446_250

3 thoughts on “Najlepszy tusz do rzęs ever

Leave a Reply

