Koronkowy sentyment

Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić na mój mały sentyment, jakim darzę sukienki koronkowe. Od dłuższego czasu naprawdę szalenie podobają mi się tego typu sukienki. Są one takie delikatne, sensualne, a na dodatek  można z nimi tworzyć naprawdę zjawiskowe i niezapomniane stylizacje. To, co także mnie w nich kręci to fakt, że posiadają one masę różnych krojów i zróżnicowaną kolorystykę, dzięki czemu możemy z nimi tworzyć zarówno wyjściowe, jak i casualowe zestawienia. Co więcej, dla mnie osobiście, koronkowa sukienka jest kwintesencją kobiecości. Ten materiał (koronka) jest naprawdę niesamowity i naprawdę może zdziałać cuda 😉

Poniżej wklejam parę zdjęć sukienek pokrytych koronką w części lub w całości, które ostatnio mnie bardzo urzekły. Jak Wam się podobają moje propozycje? A Wy także macie sentyment do tego typu sukienek? 😉
Bez tytułub07de158a53bad800627b4e1cb5b9cfb3888-4229c618782309c5663b5d49d6598760214002ae3d108b1f8395fd4edef67d0d689f

3 thoughts on “Koronkowy sentyment

Leave a Reply

