Sukienka idealna na zimę

Jak już wiecie, uwielbiam nosić sukienki. Czuję się w nich wygodnie, kobieco oraz stylowo. W mojej szafie aż roi się od sukienek różnego typu: długie, krótkie, medium, koronkowe, bawełniane, polyesterowe, dzianinowe, oversize, obcisłe, casualowe oraz wyjściowe. Jak widzicie moja kolekcja jest dość pokaźna, choć mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się jeszcze coś fajnego wyhaczyć na promocjach 😀

Właściwie w sukienkach chodzę cały rok. Nie uważam za właściwe stwierdzenie, że sukienki są odpowiednie do noszenia tylko latem i późną wiosną. Przecież  po to w sklepach są sukienki z grubszych materiałów, abyśmy także zimą mogły się w nich pokazywać. Moim ulubionym typem zimą jest dzianinowa sukienka! Ten materiał jest tak miły w dotyku, elastyczny, przepuszczający powietrze, a do tego ciepły, że aż przyjemnością jest nosić ubrania z niego wykonane. Wielu osobom wydaje się, że w sukienkach z takiego materiału bardzo szybko się poci, ale to nie jest prawda – przynajmniej mnie się jeszcze nie zdarzyła jakaś nadmierna potliwość z tego powodu.

Mam dla Was przygotowanych jeszcze parę inspiracji sukienek dzianinowych 🙂
Dajcie znać jak Wam się podobają te Cudeńka, bo ja osobiście jestem zachwycona nimi ❤
924-1-drapowana-dzianino_6745174(1)czarna-dzianinowa-sukienka-stylizacjadzianinowa_modna_sukienka_do_kolan_z_wygietym_golfem_na_ramiona_victoria_s_secret_jesien_zima_2013_2014,3ka3fp727qrywjwhfioletowa_dzianinowa_sukienka_do_pracy_krotka_z_kieszeniami_victoria_s_secret_jesien_zima_2013_2014,abtlenscoqux1oztkolekcja-hm-zima-2011-5-104404_Lobject-maxi-dzianinowa-sukienka-melanzsukienka-dzianinowa-victorias-secret-861407zielony3_1381312637swetrowe-sukienki-1r-C3-B3-C5-BCowa-2Bsukienka-2Bdzianinowa-2Bsukienka-2Bserduszko

Leave a Reply

