Moje dwie największe modowe miłości

Dzisiaj chciałam Wam napisać o moich dwóch miłościach modowych, bez których moja szafa byłaby pusta!

Po pierwsze, jak już pisałam niedawno tutaj, szczególne miejsce w moim sercu zajmuje koronkowa sukienka. Uwielbiam ją, bo czuję się w niej naprawdę wyjątkowo! Nieważne, czy jest to sukienka długa, krótka, czy jedynie z koronkowymi wstawkami – dla mnie jest to absolutne odkrycie modowe! Zawsze, jak w sklepie zobaczę coś z koronką to najczęściej ląduje to w moim koszyku. Oczywiście mam także umiar, wiadomo że jak coś jest za drogie, albo nieładne to po prostu to odkładam (żeby nie było :D)

Drugą moją miłością są żakiety! Uwielbiam niemal każdy ich fason: te proste, krótsze, z baskinką… WSZYSTKIE! Najbardziej podoba mi się w nich to, że wiele z nich pasuje zarówno do typowo eleganckich, jak i do codziennych stylizacji. Ja jednak najbardziej lubię połączenie elegancki i klasyki z pełnym luzem, a co za tym idzie komfortem! W swojej szafie mam sporo żakietów. Niektóre z nich nadają się tylko i wyłącznie do eleganckich sukienek, za to inne są bardzo uniwersalne i chyba te lubię najbardziej. Mam jednak też parę marynarek w ciekawych kolorach, np. pudrowy róż, czy mięta, a także marynarkę w biało-czarne paski. Najczęściej zestawiam je ze stonowanymi elementami garderoby, żeby się przypadkiem zamiast ubrać, nie przebrać i nie wyglądać jak klaun 😀

RADA: Warto mieć w szafie przynajmniej jedną czarną i przede wszystkim dopasowaną marynarkę. Można ją bowiem założyć niemal do wszystkiego i za każdym razem wygląda to świetnie!

I jeszcze jak zawsze parę inspiracji dla Was:

e16752c320f2e787c663b9d668756720ca9b5327d0672a063686b996a84cae9643be96ac4840474636e6ff919a098e95

37a4e7381da7bfa1b81addbe8de0da15c8c0e1af8084196c82dc647a955dbaa8czarny-zakiet-z-podwojnymi-srebrnymi-zamkamiZakiet_k072granat_flzakiet-figl-fuksja-m085_7694zakiet-figl-rozowy-m085_7692zakiet-katrus-angelplf9d1ef705cd8c3c281545873991dca2eZakiet_Figl_M141_szary_dzakiet-bershka-xs

3 thoughts on “Moje dwie największe modowe miłości

Leave a Reply

