Peeling witaminowy – co to jest i w czym mi pomógł?

W ostatnim czasie bardzo zaczęłam się interesować pielęgnacją skóry na całym ciele. Jest ona bowiem strasznie sucha, co wprawia mnie w wielkie kompleksy. Postanowiłam więc zrobić małe rozpoznanie w temacie i zobaczyć, jak pozbyć się tej suchej i szorstkiej skóry (w końcu wiosnę już mamy, więc zaraz nastąpi zmiana długich spodni na krótkie, bądź też na spódnice i sukienki). Do tego czasu postanowiłam, że zrobię wszystko, aby uporać się ze skórą.

Jako, że zwykłe balsamy już mi nie pomagają, postanowiłam rozejrzeć się za peelingami. Jednak bałam się peelingów, ponieważ moja skóra jest bardzo wrażliwa i zawsze po ich użyciu bardzo mnie szczypała. Przeglądając różnego rodzaju strony natrafiłam na produkt który mnie bardzo zaciekawił – peeling witaminowy. W mojej głowie zrodziło się pytanie, co to właściwie jest… Otóż:

Peelingi witaminowe od zwykłych różnią się tym, że w delikatny sposób złuszczają martwy naskórek, następnie zaś nawilżają dogłębnie całą skórę, sprawia, że staje się ona bardziej elastyczna oraz wygładzona. Co więcej tego rodzaju peeling bez przeszkód może być stosowany u osób, które mają problem z występowaniem obrzęku stóp oraz dłoni – na dodatek produkt stymulując krążenie zmniejsza zasięg obrzęku.

Postanowiłam kupić sobie taki peeling witaminowy i już jakieś 2 tygodnie go stosuję. Czy widzę jakieś różnice? TAK TAK TAK! Aż dziwne, bo tego bym się nie spodziewała! Co więcej, po jego aplikacji skóra mnie nie swędzi, a pozostaje gładka i z każdym dniem bardziej nawilżona. Wiadomo, że do zamierzonego efektu jeszcze daleko, ale już cieszę się z pierwszych symptomów zmian 🙂

A Wy miałyście już okazję używać peeling witaminowy? Jeśli nie to gorąco polecam! Buźka :*

Leave a Reply

