Moje efekty z serią lakierów marki Trind

Dzisiejszy post będzie na temat lakierów do pielęgnacji, ale i koloryzacji (2w1) paznokci, które od jakiegoś czasu stały się moimi ulubieńcami – mówię tutaj o kosmetykach z serii Trind Natural Nail Repair. Muszę przyznać, że stosowanie kolorowego lakieru do paznokci tej marki, który jednocześnie zawiera formułę poprawiającą stan płytki paznokciowej to moje wielkie osobiste odkrycie, którym mam zamiar się z Wami podzielić 😉

Niedawno pisałam już o odżywkach Trind tutaj. Od tamtej pory stosuję już tylko lakiery tej marki! Moje paznokcie przez te 2-3 miesiące zmieniły się nie do poznania: rosną jak szalone, są twarde, błyszczące i nie łamią się przy wykonywaniu codziennych obowiązków. Naprawdę świetna sprawa! Polecam wszystkim, którzy myślą (podobnie jak ja do niedawna), że ich paznokciom to już nic pomoże! Ja to już nawet na jakiś czas się poddałam i nie robiłam z paznokciami zupełnie nic. Jednak jak zaczęłam ich pielęgnację z marką Trind to nawet nie myślałam, że osiągnę efekty, jakich zawsze zazdrościłam moim koleżankom.

Jeżeli więc znajdujesz się w momencie, w którym już powiedziałaś sobie, że przestajesz robić ze swoimi paznokciami cokolwiek i niech się dzieje wola nieba, to ja daję Ci świetną receptę: Trind Natural Nail Repair! ;D

Wcześniej moje paznokcie wyglądały tak (i do tego jakoś zdeformowana rączka :D):

bited-nails-586235-m

 

 

 

 

A dziś:

nail-varnish-674422_640

 

 

 

 

Samej jest mi w to trudno uwierzyć… 😉

Leave a Reply

