Kolejny sentyment – szpilki

Moją kolejną wielką słabością jest zamiłowanie do butów, a szczególnie do szpilek! Jakoś tak mam, że po prostu uwielbiam ten typ obuwia! Dobrze się czuję w butach na obcasie: tak kobieco! W dodatku dodają mi one paru centymetrów (za co już szczególnie je kocham :P) oraz zmieniają charakter każdej stylizacji!

Osobiście uważam, że buty na obcasie to najbardziej kobiecy i zmysłowy rodzaj obuwia. Wydłużają one bowiem nogi i wysmuklają całą sylwetkę tuszując mankamenty.

Pomimo swoich oczywistych zalet posiadają one także kilka minusów, takich jak:

  • nie nadają się na każdy typ imprezy z uwagi na nawierzchnię (trawiasta, żwirowa, a nawet brukowa utrudniają chodzenie, a nawet grożą skręceniem kostki);
  • nawet jeśli posiadamy najwygodniejsze szpilki świata, z pewnością są one o wiele mniej komfortowe niż adidasy;
  • jeśli długo w nich chodzimy to jesteśmy narażone na ból stóp.

Ja jednak należę do osób, które nie baczą na minusy szpilek i jestem gotowa znosić dla nich bóle stóp, a także narażać się na skręcenia kostek 😀
W sumie to mogłabym sobie kupować obcaski cały czas, na szczęście fundusze mnie ograniczają, bo nie miałabym ich gdzie pomieścić.

Póki co jestem w potrzebie i poszukuję szpilek w kolorze nude/beż/ecru, więc pokaże Wam jakie egzemplarze mam na oku. Oto one:bezowe-szpilki-nude-39-40eve-szpilki-w-szpic-nude-cieliste-bezowe-37-4200755169szpilki nude reservedplatformy-szpilki-nude-cieliste-bez-38-wesele-2806570321szpilki-platforma-38-nude-923161lmin

fe7e6943c02454a9e7c9c1d1e3bdb7ae2e86bdaa14485228b69f8296577d1340f612cf11I jak Wam się podobają moje propozycje bucików? Jakbyście Wy miały wybrać, to które byście wskazały?
Mnie marzą mi się buciki w tym stylu, bo cenię sobie uniwersalność posiadanych przeze mnie rzeczy i wiem, że mogłabym z ich udziałem stworzyć wiele świetnych stylizacji. 😉

 

 

Leave a Reply

