Cichobiegi po domu

W ostatnim czasie jaram się moimi nowymi cichobiegami do chodzenia po domu. Jako, że już po dworze chodzę w butach z twardymi podeszwami, stwierdziłam że muszę pozwolić stopie na chwilę odpoczynku i relaksu w domu. W tym celu zakupiłam sobie zwykłe baletki, inaczej nazywane ćwiczkami, które pamiętam jeszcze za czasów lekcji rytmiki w podstawowej szkole muzycznej. Wtenczas baletki te pozwalały mi na swobodną pracę stóp, a teraz są po prostu wygodne, oszczędzają moim skarpetkom zabrudzeń, a także w nich nie poci mi się noga – bo kupiłam sobie skórzaną wersję.

Takie rozwiązanie polecam szczególnie domatorom, którzy nie lubią standardowych laczków, ale też nie przepadają za chodzeniem boso. U mnie takim pomysł się sprawdził i podejrzewam, że sprawdzi się u każdej innej osoby 🙂

A Wy w jakich kapciach chodzicie po domu? A może preferujecie chodzenie na boso? ;))

Leave a Reply

