Hamak – czyli mam marzenie!

Dzisiaj chciałabym napisać o moim kolejnym małym marzeniu, może trochę dziwnym i nieco dziecinnym, ale przynajmniej jak najbardziej do spełnienia 🙂
Mowa tutaj o hamaku. W dzieciństwie miałam jeden, a właściwie nie ja, lecz babcia na swojej działce na wsi, na którą nie jeździliśmy zbyt często, ale jak już się tam wybieraliśmy to godzinami ‘wisiałam’ na hamaku, marząc o niebieskich migdałach – ach a ile wtedy kreatywnych pomysłów mi do głowy przychodziło to aż sobie nie wyobrażacie! 🙂

Z hamakiem wiążę więc bardzo miłe wspomnienia, a samo rozmyślanie o nich daje mi ogromną radość. Czasami każdy człowiek, nawet ten najbardziej poważny i najbardziej dojrzały, potrzebuje cofnąć się o kilka, czy kilkanaście lat wstecz, aby po prostu powspominać i choć na chwilę oderwać się od szarej rzeczywistości codziennego życia, wypełnionego jakimiś troskami, wątpliwościami, niepewnością i innymi zmartwieniami.

Pomyślałam więc, że teraz taki hamak, mógłby się dla mnie stać takim miejscem, do którego będę przychodzić, aby po prostu pomyśleć, pomarzyć, a nawet rozkminiać nad przeszłością oraz przyszłością. Anuż byłby dla mnie taką małą inspiracją i wręcz skarbnicą genialnych pomysłów, jak za czasów dzieciństwa? No, ale nie dowiem się, jeśli nie spróbuje, co dodatkowo mnie utwierdza w przekonaniu konieczności kupna takiej małej przyjemności.

Pomyślałam też sobie, że nawet jeśli żadne pomysły nie będą mi do głowy wpadać, i nawet jeśli z inspiracji wyjdą nici, to zawsze to będzie takie moje miejsce, w którym będą się mogła zrelaksować, oddychając świeżym powietrzem, czytając książkę lub po prostu rozmyślając o życiu, wyciągając bardziej lub mniej mądre wnioski.

Tak… Decyzja podjęta… Kupuję HAMAK

Leave a Reply

