Stylowe dodatki do mieszkania

Ostatnio rozglądam się za dodatkami do mieszkania i muszę przyznać, że jestem zachwycona! W sklepach jest tyle pięknych rzeczy, które aż krzyczą do mnie: “weź mnie!” Niestety, gdybym miała pozwolić sobie na wszystko, co mi się podoba, to chyba bym zbankrutowała 😀
Poza tym, nie chcę zagracić swojego mieszkania, a jedynie podrasować stylowymi dodatkami, nadając mu właściwego charakteru.

Osobiście jestem fanką minimalizmu w aranżacji wnętrz. Lubię duże pomieszczenia, niezagracone przez meble, ponieważ wtedy czuję się swobodnie i pewnie. Jeżeli zaś chodzi o dobór kolorystyczny wnętrz, to stawiam na kolory stonowane, bo tylko one pozwalają mi prawdziwie odpocząć i po prostu mnie nie drażnią. Wolę mieć w domu nawet białe ściany, niż jakiś mocny kolor, który nie pozwoli mi się wyciszyć i odpocząć moim oczom.

W moim mieszkaniu panują więc odcienie szarości oraz beżu. I w takim klimacie chcę także zakupić dodatki. Ewentualnie skuszę się na jakieś drobne szaleństwa, które będą się lekko wyróżniały, jednocześnie stanowiąc miły akcent 😉

A teraz inspiracje, czyli inaczej dodatki do mieszkania, które chciałabym mieć:

butelka ozdobna koronkakoszyki wiklinowedr023pudełko na chusteczki higieniczneramki na zdjecia bialepotrzebnesloikiswieczkiryz-lub-bialdrewniane pudełko na herbatęwiklinowe serce

Leave a Reply

