Sukienka z baskinką – hit czy kit?

Już jakiś czas temu w sklepach zaczęły pojawiać się sukienki z baskinką. Stawały się coraz bardziej popularne. Obecnie można zobaczyć na ulicach wiele kobiet ubranych w ten elegancki element garderoby. Muszę się przyznać, że ja swój pierwszy krój sukienki z baskinką zamówiłam stosunkowo niedawno i nie spodziewałam się, że ten kawałek materiału wywoła we mnie aż takie emocje!

Okazało się bowiem, że był to strzał w dziesiątkę, a sama sukienka z baskinką spisuje się idealnie, jakby była uszyta pod moje wymiary! Nie dość, że sukienka sama w sobie posiada bardzo kobiecy krój, a wydaje się, jakby baskinka dodatkowo potęgowała ten efekt. Nie spodziewałam się, że jedna falbana przyszyta wokół talii może zdziałać takie cuda. Idealnie podkreśla górną, jak i dolną partię ciała, maskując zbędne kilogramy i dodając krągłości, tam, gdzie jest to potrzebne. Polecam ten fason wszystkim Kobietom, szczególnie tym, którym do tej pory trudno było znaleźć właściwy krój i rezygnowały z sukienek na rzecz spódnic lub spodni.

Co ciekawe, sukienka z baskinką może występować w tak wielu różnych krojach, kolorach i w najróżniejsze wzory, że nie sposób przejść obok nich obojętnie. Nie wierzę, że nie sposoba Wam się chociaż jeden z poniższych fasonów:Sukienka z baskinkąSukienka z baskinkąSukienka z baskinką

Prawda, że śliczne?

 

2 thoughts on “Sukienka z baskinką – hit czy kit?

Leave a Reply

