GoPro – kupić?

W ostatnim czasie dużo zastanawiam się nad kupnem kamery GoPro. Może i nie uprawiam żadnego sportu ekstremalnego, ale bardzo lubię aktywnie spędzać czas, więc pomyślałam, że taka kamerka także i mnie by się przydała. I to nie tylko dlatego, że nagrywa ona świetne filmiki w idealniej jakości, ale też bardzo podobają mi się zdjęcia, jakie z niej wychodzą. Są takie inne i mają swój klimacik, co bardzo doceniam i lubię.

Moją kamerę GoPro zabierałabym ze sobą na rower, na narty, a także nad wodę. Wiele razy miałam tak, że robiłam coś bardzo fascynującego i w tym momencie miałam ochotę się na chwilę zatrzymać, albo odtworzyć jakąś sytuację, czy mały wyczyn raz jeszcze, właśnie z mojej perspektywy. No i właśnie kamera Go Pro mi to umożliwia. Mogłabym później odtwarzać te filmiki i zobaczyć jeszcze raz to, co się wydarzyło i mieć dosłowne przeżycie ‘deja vu’ 😀

Zastanawiałam się też, jaki model tej kamerki wybrać. Rzecz jasna najlepszy obecnie jest GoPro Hero 4, ale nie wiem, czy chcę w to zainwestować aż tyle pieniędzy. Muszę to jeszcze przemyśleć.

A może ktoś z Was posiada taką kamerę i może się podzielić spostrzeżeniami? Warto ją kupić? Jeśli tak, to jaki model mi polecacie?

A teraz, jak to ja zostawiam Was z GoPro’wskimi inspiracjami 😉

Na dobry początek – coś humorystycznego! Widzieliście kiedyś serfującą świnkę? NIEE?
No to teraz macie idealną okazję 😀

Wiadomo, że takich filmików nagrywać nie będę, ale podziwiam ludzi, którzy są tak odważni i mają taką pasję:

A teraz parę ciekawych ujęć, wykonanych za pomocą kamery GoPro:

Motorem z GoProJeżdżenie na desce z GoProNurkowanie z GoProSkok ze spadochronem z GoProskakanie z GoProGoPro w powietrzuGoPro na deskę serfingowąI co Wy na to? Może już też chcecie kupić GoPro? 😀 😀

Leave a Reply

