Malinowe masełko do ust

Dzisiaj przygotowałam dla Was post z krótką recenzją dotyczącą mojego ostatniego odkrycia – masełka do ust marki Bielenda o smaku i zapachu Soczystej Maliny! Jest to takie moje małe cudo, z którym w ostatnim czasie się nie rozstaję. Nie dość, że nawilża moje usta przez długi czas – bo bardzo długo się utrzymuje na ustach, to jeszcze świetnie smakuje i wybornie pachnie.

W drogeriach możemy znaleźć takie masełko z Bielendy w trzech wersjach smakowych: malinowej, brzoskwiniowej oraz wiśniowej. Ja akurat wybrałam malinową, gdyż po prostu uwielbiam ten owoc i mogłabym go wcinać dosłownie cały czas 🙂

Jak już wspominałam wyżej, masełko to naprawdę niebywale długo pozostaje na ustach i w tym czasie regeneruje ich delikatny naskórek, odżywiając je i pozostawiając miękkimi. Dodatkową zaletą jest to, że kosztuje jakieś 7 złoty, a jest bardzo wydajny (mimo tego, że używam go często).

To moje małe cudo wygląda właśnie tak:

pomadka do ust z Bielendymasło marki BielandaJak dla mnie, dodatkowym atutem tego produktu jest to, że na ustach zostawia jedynie delikatny, różowy odcień. Ponadto stanowi doskonałą bazę pod szminki, nawet te matowe (sprawdzone :))

ślad po masełku BielendaA teraz zdjęcie masełka malinowego w towarzystwie dwóch sióstr 🙂

masełka do ust BielendaCzy któraś z Was próbowała którąś z tych wersji masełka marki Bielenda? Jakie są Wasze opinie? 🙂

 

One thought on “Malinowe masełko do ust

Leave a Reply

