Jesienne MUST HAVE

Przeglądając najnowsze trendy na jesień, w mojej głowie zrodziła się lista rzeczy, które mieć muszę! Zanim jednak tę listę zrealizuję, postanowiłam sporządzić post, w którym pokaże Wam, co mnie uwiodło (rzecz jasna mowa o odzieży) oraz dlaczego.

Jest to dla mnie pierwszy wpis tego typu, dlatego chcę coś jeszcze dodać od siebie, a nie tylko pokazać zdjęcia. Poniższa lista rzeczy, które chciałabym mieć będzie mi służyła jako taki plan działania, którego mam nadzieję będę sukcesywnie wypełniać (czyli kupować dla siebie noce cacka) 😉

Kardigan – jest to mój absolutny must have, ponieważ można go dopasować do wszystkiego! Jest to doskonałe rozwiązanie na chłodne dnie. Co więcej, dzięki temu, że nie ma guzików świetnie eksponuje on ubraną pod spodem bluzkę.

Sweterki bez guzików

Sznurowane body – jest to mega wygodne rozwiązanie, kiedy chce się włożyć bluzkę do spodni/spódnicy, ponieważ w przypadku bodów mamy pewność, że bluzka nie będzie co chwilę wyskakiwała.bluzki body

Bluzka ze sznurowanym dekoltem – to świetny element garderoby do casualowych i eleganckich zestawień (oczywiście w zależności do koloru). Ta koszula mnie uwiodła i mam już wiele pomysłów na looki z jej udziałem 🙂Koszule wiejskie

Mała torebka – to coś, czego mi z pewnością brakuje. Kiedy wychodzę na chwilę i potrzebuję zabrać ze sobą tylko kilka rzeczy, duża torebka mi bardzo przeszkadza, dlatego mała wersja z pewnością mi się przyda!Stylowe torebki

Kozaki za kolano – to genialny fason obuwia, który obecnie jest szalenie modny. Uważam, że potrafią one zmienić całość stylizacji nadając jej nietuzinkowego charakteru.wysokie kozaczki

Długa kamizelka – to moja nowa miłość! Zobaczcie tylko, jaka ona jest spektakularna!Długa narzutka

Luźna tunika/krótka sukienka – potrzebuje ją, by tworzyć świetne zestawienia z kozaczkami za kolano. Ponadto w takiej tunice/sukience czuję się bardzo kobieco i wygodnie.Modne tuniki

Leave a Reply

