Zima 2015, czas na… Kurtki i płaszcze!

Moje Drogie, zima to dla wielu z nas okres depresji i objadania się słodyczami. Spróbujmy jednak spojrzeć na nią nieco inaczej! Przecież ta pora roku ma bardzo wiele zalet – nie tylko dla miłośników zimowych sportów, ale również dla nas – fanatyczek mody i urody. Listopad to piękny miesiąc – lubię go za to, że… Mogę kupić sobie nowe kozaczki i oczywiście kurtkę lub płaszczyk 🙂

Przyznam, że już z pojawieniem się w sklepach kolekcji jesień-zima, od razu zaczęłam powoli wypatrywać, jakie okrycia wierzchnie będą na topie w tym roku. Jest trochę nowości i trochę kontynuacji. Na szczęście moje ulubione trendy pozostaną w łaskach także w tym sezonie.

Pierwszym z nich jest oczywiście… ramoneska 🙂 nie, jeszcze mi się nie znudziła. Na porę taką jak teraz, jest wprost idealna! Sexy, nieco zadziorna, o rockowym charakterze. Osobiście najbardziej lubię tę zupełnie klasyczną, czarną pilotkę. Mam ją już oczywiście dawno w swojej szafie, ciągle kuszą mnie jednak różne ciekawe wariacje na jej temat. Ostatnio w sklepach pojawia się coraz więcej propozycji ze skóry eko w różnych kolorach. Osobiście do gustu przypadło mi połączenie delikatnych pasteli z drapieżnym charakterem ramoneski. Podobają mi się też urocze, przytulne wersje z kożuszkiem, na trochę chłodniejsze dni:

Co tam dalej? Jeśli chodzi o kontynuacje i moje ulubione trendy z zeszłego sezonu, punkt 2. to parka. Także już mam ją w swojej szafie, co mnie cieszy, bo będę mogła fundusze przeznaczyć na coś nowego 🙂 a w moją parkę khaki wbiję się jeszcze z pewnością nie raz.

Tu fajna wersja z cieplutkim futerkiem:

kurtki4

Co cieszy mnie szczególnie? Tej zimy powraca absolutna klasyka – długie płaszcze. Tajemnicze, kobiece, stylowe, zawsze je uwielbiałam! Takie nosiła moja mama, kiedy byłam mała, kojarzą mi się zatem z okresem błogich i niewinnych lat. No, może jeszcze ze starymi filmami i z Julią Roberts z Pretty Woman. Teraz sama z pewnością kupię sobie coś podobnego. Marzę o czarnym do samej ziemi. Modne są również długości midi, do kolan, koniecznie oversize, z obszernymi, luźno opadającymi kołnierzami kołnierzami. Płaszcze szlafrokowe. Super nonszalanckie 🙂

kurtka

Nie sposób wymienić wszystkich trendów, toteż na razie zamieszczam tylko te, które szczególnie mi się podobają. Ruszam na polowanie, w poszukiwaniu mojego płaszcza. Za jakiś czas napiszę może o czymś cieplejszym, czyli o kurtkach typowo na zimę.

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

