Jak wybrać sukienkę na wesele?

Większość z nas uwielbia chodzić na wesela. Jest to czas radości, zabawy i tańca do białego rana! Jednak aby miło spędzić taką imprezę trzeba się do niej odpowiednio przygotować. Dla większości kobiet jest to okazja by móc ubrać się ładniej i szykowniej niż na co dzień, trzeba jednak uważać, by nie przyćmić swoją kreacją sukni Panny Młodej. Jak zatem dobrać odpowiednią sukienkę na wesele?

Jeżeli chodzi o kolor to najlepiej sprawdzają się pastele: na przykład błękit czy róż. Można też wybrać kolor morski. Pięknie prezentują się sukienki złote lub czerwone, a bezpieczny i również gustowny jest, na przykład granat.

Na wesele nie ubieraj białej sukienki, gdyż ten kolor jest dla Panny Młodej. Niby nie powinno się ubierać czarnej, ale ja uważam, że jeżeli dobierzesz do niej odpowiednie dodatki, to również możesz spokojnie wyjść w takiej sukience. Ja byłam w swoim życiu już na kilku weselach i raz ubrałam się w małą czarną, elegancką sukienkę do której dobrałam komplet czerwonych korali: na szyję i do uszu. Do tego miałam czerwoną torebkę i czerwony elegancki szal i bardzo fajnie się to sprawdziło.

Jednak moim ulubionym strojem jest sukienka baby blue. Lubię ładnie wyglądać i wyróżniać się z tłumu, dlatego satynowa niebieska rozkloszowana sukienka baby blue na wesela jest dla mnie idealnym rozwiązaniem. Taką sukienkę mogłaby ubrać nawet świadkowa. Kolor tej sukienki bardzo ładnie podkreśla opaloną skórę.

Dzięki tej sukience mogę wyglądać wystrzałowo i nie muszę obawiać się, że przyćmię strój Panny Młodej. I co najważniejsze – jest wygodna. To jest dla mnie jedno z ważniejszych kryteriów doboru sukienki na wesele – wygoda. Przecież zamierzamy tańczyć całą noc, a nie martwić się, że tu mnie uwiera a tam uciska.

Zatem najważniejsze kryteria doboru sukienki to takie, by sukienka nie była bardziej wystrzałowa od sukienki ślubnej (ale też nie może być zbyt skromna), miała odpowiedni kolor, podkreślała nasza urodę. Ważne byśmy czuły się w niej dobrze. Myślę, że w tych krytetiach mieści się wiele ciekawych kreacji, a zatem na pewno będzie w czym wybierać.

Leave a Reply

